PROJEKTI NA ŠOLI V ŠOLSKEM LETU 2024/2025

Na šoli vsako šolsko leto peljemo izjemno veliko projektov, ki so večletni, letni ali pa le priložnostni. Namen projektov, ki jih vodijo mentorji – učitelji, ki k izvedbi povabijo še zunanje akterje je, da učencem še bolj približamo vsebine, ki so bistvene za njihovo starost in življenje, ter seveda, da skoznje še na drug način peljemo rdečo nit našega programa, ki si ga zastavljamo v začetku vsakega leta oz. ga prepoznam v svoji viziji ravnateljevanja. Projekte vodijo učitelji izključno v času, ko oddelajo svoje obvezne dejavnosti in jih opravljajo zaradi svojega entuziazma, saj zanje ne prejemajo nikakršnega plačila… Se pa individualno dogovorimo koliko ur si lahko na ta način pišejo v III. steber svojega dela, za nadomeščanje dni med poletnimi počitnicami, ko so na dopustu.

V šoli imamo nosilne projekte (opisani spodaj) in pridružene projekte. Gotovo so nosilni projekti spodaj opisani, ki potekajo tudi v sodelovanju več učiteljov, vsi projekti pa so opisani v spodnji tabeli.

 

ŠT. UČITELJ/AKTIV NASLOV  PROJEKTA KRATKA VSEBINA ČAS IZVAJANJA
1. Aktiv 1.r Mreža gozdnih šol raziskovanje in učenje z inovativnimi pristopi v naravi sep. – jun.
2. Aktiv 1.r Korak k sončku sprejemanje in razumevanje vsakršne drugačnosti sep. – jun.
3. Aktiv 1.r Zdravo živim ohranjanje in krepitev zdravjo in zdravih življenskih navad sep. – jun.
4. Tina Stopar Bralnice pod slamnikom promocija branja, razvijanej veselja do branja sep. – jun.
5. Tina Stopar Beremo z medvedkom Berijem promocija branja, razvijanej veselja do branja, bralnega razumevanja sep. – jun.
6. Tina Stopar Formativno spremljanje vnašanje inovativnihi pristopov poučevanja in učenja v pouk sep.- jun.
7. Aktiv 1.r Bralna značka vzgajati bralca za vse življenje sep.- jun.
8. Nina Zver Mreža gozdnih šol raziskovanje in učenje z inovativnimi pristopi v naravi sep. – jun.
9. Nina Zver Korak k sončku sprejemanje in razumevanje vsakršne drugačnosti sep. – jun.
10. Nina Zver Vključujoča šola  Vključevanje inovativnih pristopov v pouk sep. – jun.
11. Nina Zver, Zarja Golouh, Anita Turk Šveigl Kobi v šoli spodbujanje branja s pomočjo digitalizacije sep.- jun.
12. Nina Zver Eko šola razvijanje odgovornega odnosa do okolja sep. – jun.
13. Nina Zver Plesne urice Izražanje, razvijanje domišljije in ustvarjanje preko plesa sep. – jun.
14. aktiv 2.r Bralna značka Spodbujanje branja v prostem času sep. – jun.
15. aktiv 2.r Zdravo živim ohranjanje in krepitev zdravjo in zdravih življenskih navad sep. – jun.
16. Aktiv SLO Bralna značka Vzgajati bralca za vse življenje sep.-maj
17. Petra Špiletič Latin Razvojna naloga Celostni razvoj in etika VIZ Živeti vrednote integritete in k temu spodbujati učence in učitelje sep.-jun.
18. Petra Špiletič Latin Vključujoča šola  Vključevanje inovativnih pristopov v pouk sep.-jun.
19. Petra Špiletič Latin Bodi dober, bodi kul! Biti zgleden vzornik in k tebu spodbujati tudi druge sep.-jun.
20. Petra Špiletič Latin Ekobranje za ekoživljenje Z branjem o ekoloških temah razvijati odgovoren odnos do okolja sep.-jun.
21. Tina Stopar Eko šola, Ekobranje razvijati in spodbujati odnos do okolja ter sprejemanje in razumevanje branje sep. – jun.
22. Tina Stopar Kobi digitalni trening branja za motivacijo in napredek otroka sep. jun.
23. Katja Koleta Krokus Seznanjanje mladih s holokavstom in ozaveščanje o nevarnostih rasizma in diskriminacije, razvijanje strpnosti, spoštovanja, enakosti in miru. sep.-junij
24. Katja Koleta Razvojna naloga Celostni razvoj in etika VIZ Živeti vrednote integritete in k temu spodbujati učence in učitelje sep.-jun.
25. Katja Koleta Korak k sončku sprejemanje in razumevanje vsakršne drugačnosti sep.-jun.
26. Katja Koleta Vključujoča šola Ustvarjanje učinkovitega didaktičnega, fizičnega in soc. okolja sep.-jun.
27. Katja Koleta Eko šola: Odpadkom dajemo novo življenje krepitev odgovornega odnosa do okolja sep.-jun.
28. Katja Koleta Eko šola: Odpadna KEMS embalaža krepitev odgovornega odnosa do okolja sep.-jun.
29. Katja Koleta Eko šola: Ekobranje za eko življenje Z branjem o ekoloških temah razvijati odgovoren odnos do okolja sep.-jun.
30. Katja Koleta Moja domovina Krepitev domoljubja in literarno ustvarjanje sep.-jun.
31. Evelin Malnar Vključujoča šola Vključevanje inovativnih pristopov v pouk sep.-jun.
32. Maja Gole Premrl Učilna zidana Oblikovanje šolskega časopisa sep.-jun.
33. aktiv 5. r Ekobranje za eko življenje Spudbujanje otrok k branju ekoloških vsebin. sep. – jun.
34. aktiv 5.r Policist Leon Ozaveščanje otrok o varnem in odgovornem obnašanju v družbi. sep. – jun.
35. Maja Gole Premrl Prešernov lit. natečaj Spodbujanje pisne ustvarjalnosti jan.-feb.
36. Jasna Naglič Žagar Healthy forest Seznaniti učenece z učinki gozda in jih spodbuditi k aktivnemu preživljanju časa v njem. sep. – jun.
37. Petra Kersnič, Tilen Nosan Varno na kolesu Navajanje na varno in odgovorno obnašanje v prometu. sep. – jun.
38. Petra Kersnič Peš bus Varna pot v šolo. sep. – jun.
39. Petra Kersnič Ne zavrzi oblek, ohrani planet! Recikliranje odpadlih oblačil. sep. – jun.
40. Petra Kersnič Varna mobilnost Sodelovanje otrok v tednu mobilnosti. sep. – jun.
41. AKTIV 2. R Anjine pravljice Seznanjanje otrok s kakovostno literaturo za otroke … sep. – jun.
42. AKTIV 2. R Branje z nadaljevanjem Spodbujanje branja sep. – jun.
43. AKTIV 2. R Bralna torbica Spodbujanje družinskega branja sep. – jun.
44. AKTIV 2. R Berem in barvam Utrjevanje bralne tehnike sep. -junij
45. Petra Kersnič Mreža gozdnih šol raziskovanje in učenje z inovativnimi pristopi v naravi sep. – jun.
46. Maruša Mlekuž Umetnost učenja Uporaba gledaliških pristopov za vključujoče učenje sep. – jun.
47. Jasna Naglič Žagar Naša mala knjižnica Spodbujanje bralne pismenosti sep. – jun.
48. Evelin Malnar Korak k sončku Sprejemanje in razumevanje vsakršne drugačnosti sep. – jun.
49. Evelin Malnar Mreža gozdnih šol Raziskovanje in učenje z inovativnimi pristopi v naravi sep. – jun.
50. Aktiv 3. razreda Mreža gozdnih šol Raziskovanje in učenje z inovativnimi pristopi v naravi sep. – jun.
51. Aktiv 3. razreda Bralna torbica Spodbujanje družinskega branja sep. – jun.
52. Aktiv 3. razreda Berem in barvam Utrjevanje bralne tehnike sep. – jun.
53. Aktiv 3. razreda Bralna značka Vzgajati bralca za vse življenje sep. – jun.
54. Aktiv 3. razreda Moja rodna domovina Krepitev domoljubja in likovno utvarjanje sep. – jun.
55. Aktiv 3. razreda Rastoča knjiga Kulturno povezovanje preko branja knjig sep. – jun.
56. Aktiv 3. razreda Zdravo živim Ohranjanje in krepitev zdravjo in zdravih življenskih navad sep. – jun.
57. Alenka Vilicer NMK spodbujanje bralne pismenosti okt. – jun.
58. Alenka Vilicer Rastoča knjiga Preko branja spodbujati pripadnost lokalnemu okolju okt. – jun.
59. Alenka Vilicer VRTilnica Skrb za šolski vrt in okolico šole sep. – jun.
60. Alenka Vilicer Moja rodna domovina Krepitev domoljubja in razvijanje likovne ustvarjalnosti marec- april
61. Marina Dekleva Vključujoča šola Ustvarjanje učinkovitega didaktičnega, fizičnega in soc. okolja sep.- jun.
62. Marija Margita Marinč Mreža gozdnih šol raziskovanje in učenje z inovativnimi pristopi v naravi sep. – jun.
63. Marija Margita Marinč Korak k sončku Sprejemanje in razumevanje vsakršne drugačnosti sep. – jun.
64. Tina Stopar Pešbus Varna pot v šolo sep.
65. Nataša Bjelajac Razvojna naloga Celostni razvoj in etika VIZ Živeti vrednote integritete in k temu spodbujati učence in učitelje sep. – jun.
66. Tina Stopar Multimedijska vzgoja, multimedijski vlak spoznavati se z multimedijskimi pripomočki in uporabnostjo sep. – jun.
67. Aktiv 1. razred Zobni alarm Skrb za ustno higieno sep. – jun.
68. Vesna Pavuna Minutke za branje Spodbujanje začetnega bralna. sep. – jun.
69. Vesna Pavuna Male tačke – DZZŽ Sodelovanje z družtvom za zaščito živali Kočevje. sep. – jun.
70. Vesna Pavuna Pešbus Varna pot v šolo sep.
71. Tina Stopar HRF-vitalne gozdnate regije Gozdna pedagogika sep.- jun.
72. Aleksandra Stijepić Drobtinica (RK) Dejavnosti, ki temeljijo na načelih Rdečega križa sep. – jun.
73. Nikolina Pleše Vključujoča šola Vključevanje inovativnih pristopov v pouk sep. – jun.
74. Nikolina Pleše Dobro počutje v šoli Krepitev medosebnih odnosov in empatije sep. – jun.
75. Martina Porenta Pleše Vključujoča šola Vključevanje inovativnih pristopov v pouk sep.-jun.
76. Martina Porenta Pleše Dobro počutje v šoli Krepitev medosebnih odnosov in empatije sep.-jun.
77. Martina Porenta Pleše Ne zavrzi oblek,ohrani planet Ekološko osveščanje učencev sep.-jun.
78. Kristina Povh, Blanka Mihelič Izdelava družabnih iger Z igro do medvrstniškega in medgeneracijskega sodelovanja sep – jun
79. Andrejka Topić Shema šolskega sadja EU uživanje sadja in zelenjave sep. – jun.
80. Mojca Hribar Osmak Dobro počutje v šoli Skrb za kolektiv in dobro počutje vsakega v njem sep. – jun.
81. Tina Stopar Bralne minutke Spodbujanje veselja do branja sep. jun.
82. Nina Ivančič Robotika Osnove programiranja sep-jun
83. Peter Gradišar Varna šola Varno počutje v šoli in ustrezni ukrepi
84. Tatjana Gornik-Daša Čertanec Ekošola Hrana ni za tjavendan, Misija:Zeleni koraki (vodji Eko šole) sep. – jun.
85. Marjeta Šilc Marincelj Rastem sknjigo Spodbujanje branja in bralne pismenosti oktober-november
86. Marjeta Šilc Marincelj Naša mala knjižnica Spodbujanje branja sept.-junij
87. Marjeta Šilc Marincelj Bralna značka Spodbujanje branja sept.-junij
88. Marjeta Šilc Marincelj Beremo skupaj Spodbujanje branja v skupini in pogovor oktober-april
89. Staša Kobler Vivo sanus Spodbujanje in razvijanje zdravega načina življenja. oktober – junij
90. Anda Jambrovič Vivo sanus Spodbujanje in razvijanje zdravega načina življenja. oktober – junij
91. Aktiv 4. razred Bralna značka Spodbujanje branja sep. – april
92. Anda Jambrovič Vključujoča šola Vključevanje inovativnih pristopov v pouk sep. – jun.
93. Anda Jambrovič Rastoča knjiga Preko branja spodbujati pripadnost lokalnemu okolju okt. – jun.
94. Urška Rupnik Vključujoča šola Spodbujanje in razvijanje zdravega načina življenja. sep. – jun.
95. Katja Gole Pucelj Zdrava šola Spodbujanje zdravega načina življenja sep.-jun.
96. Staša Kobler Drobtinica –  RK Dejavnosti, ki temeljijo na načelih RK sept. – junij
97. Anita Turk Šveigl  Rastoča knjiga Preko branja spodbujati lokalnemu okolju sep. – jun.
98. Mirjam Kosten Portfolio učenca Delovna mapa dosežkov, ki predstavljajo napredek učenčevega znanja in razvoja sept.-okt.  sept.-jun.
99. Katja Koleta Pozdrav ptic miru ozaveščanje učencev o pomenu miru in vzdrževanju dobrih medsebojnih odnosov doma in po svetu sep.-jun.
100. Aktiv 5. razred Bralna značka Spodbujanje branja sep – jun
101. Zarja Golouh, Blanka Mihelič Prostovoljstvo spodbujanje prostovoljskega udejstvovanja med učenci sep-jun
102. Zarja Golouh Ed.U.Co ozaveščanje o okološki problematiki ter spodbujanje aktivnega vključevanja v lokalno skupnost (v sodelovanju z LU Kočevje) sep-jan
103. Aktiv 3. razreda Zobni alarm Navajanje na zobno higieno sep – jun
104. Aktiv 3. razreda Drobtinica –  RK Dejavnosti, ki temeljijo na načelih RK sep – jun
105. Nikolina Pleše Integriteta Krepitev integritete in temeljnih vrednot naše šole sep – jun
106. Tilen Nosan, Katja Koleta, Petra Špiletič Latin, NAtaša Bjelajac Integriteta Krepitev integritete in temeljnih vrednot naše šole sep-jun
107. Tilen Nosan Razvojna naloga Celostni razvoj in etika VIZ Živeti vrednote integritete in k temu spodbujati učence in učitelje sep-jun
108. Tilen Nosan Varno na kolesu Navajanje na varno in odgovorno obnašanje v prometu. sep-jun
109. Tilen Nosan Vključujoča šola  Vključevanje inovativnih pristopov v pouk sep. – jun.
110. Anita Turk Šveigl       
111. Zarja Golouh, Peter Gradišar, Blanka Mihelič V moji glavi ozaveščanje o duševnem zdravju, duševnih motnjah, ragulaciji čustev, stresu, medsebojni pomoči sep-jun
112. Zarja Golouh, Peter Gradišar, Blanka Mihelič Moja čustva spodbujamo prepoznavanje, razumevanje in regulacijo čustev na RS ter pogovor o teh tematikah sep-jun
113. Teja Čop EPI -Reading Badge Spodbujanje branja v tujem jeziku sep – jun
114. Petra Kersnič Vključujoča šola Vključevanje inovativnih pristopov v pouk sep – jun
115. Petra Kersnič Dobro počutje v šoli Skrb za kolektiv in dobro počutje vsakega v njem sep – jun
116. Marjeta Šilc Marincelj Teden pisanja na roko Ozaveščanje pomena pisanja z roko in spodbujanje le-tega jan
Dostopnost