Učenje pesmic, risanje črt, šport, komunikacija, prostorska orientacija, … ali pa samo učenje. Drevje, neravne poti, listje, skale … ali preprosto gozd.

Otroci so v mladih letih življenja sposobni obdelovanja podatkov, ki jih sprejemajo predvsem s čutili. Idealno učno okolje za tovrstno učenje je vsekakor narava. Prostorski jezik gozda, narave je bogat, v nasprotju z urbanim okoljem poln uravnoteženih čutnih spodbud in presenečenj, ki prinašajo človeku v naročje vedno nove vsebine.

Svoboda prostora in možnost učenja, ki jo ponuja gozd, narava je izziv: krepi samozaupanje in samozavest otrok, saj verjamejo, da zmorejo.

V gozdu ni igrač, so samo prijatelji in naravni materiali, ki služijo odličnemu spodbujanju učenja in doseganju učnih ciljev. Vzpostavijo se drugačna razmerja kot v razredu ali igralnici. Igra steče brez posredovanja odraslih.

Gozd, narava da lahko otrokom tisto najboljše, kar bodo potrebovali vse življenje. Izkušnje!

Učenci 1. C in učiteljici Nina in Tina smo vse to že preizkusili. Rezultati učenja v gozdu so se izkazali za zelo učinkovito učno okolje in komaj čakamo, da se zopet podamo v gozd ali pa samo v park ali igrišče pred šolo in v učilnicah na prostem spoznavamo novo učno snov in sledimo učnim ciljem.