ŠOLA V NARAVI – DEBELI RTIČ 2012

1. DAN: PONEDELJEK, 11.6.2012

Pa se je začelo! Ob prihodu na Debeli Rtič nas je pričakalo dokaj slabo vreme, vendar smo polni pričakovanj na super šolo v naravi pregnali še najbolj sive oblake. Torej sončno. Pa mi? Ko smo prispeli, smo spoznali pravila in urnik ter glavne točke našega skupnega druženja. Sledila je razdelitev po hiškah, ki bodo ta teden predstavljale naš dom. Kosilo je bilo seveda super, potem pa na plažo. Voda je še vedno mokra, tudi mi smo bili kmalu. Tudi tu smo se razdelili po skupinah in poskakali v okoli 22 stopinj toplo morje. Komaj smo čakali večerjo. Po večerji pa kratek sprehod, ki se je zaključil z noro razburljivo nogometno tekmo med našimi učenci in kolegi iz Bosne, ki smo jih spoznali tu. Tekma je bila napeta, poteze fenomenalne, poleg vsega pa še neverjetno navijanje, tako da smo imeli občutek, da se je evropsko prvenstvo v nogometu preselilo kar na Debeli Rtič. Na koncu so po enajstmetrovkah slavili naši učenci, nasprotniki pa so nas presenetili z izjemno prijaznostjo in športnim odnosom. Fair play v pravem pomenu besede. Nekaj utrinkov opisanega dogajanja si lahko pogledate na priloženih fotografijah.
Pa naj bo dovolj za prvi dan. Javljali se vam bomo tudi v prihodnjih dneh. Pa lep morski pozdrav vsem!

Image0001Image0002Image0003Image0004Image0005Image0006Image0007Image0008Image0009Image0010Image0012Image0014Image0016Image0017Image0018Image0020Image0022Image0025Image0026Image0028

2. DAN – ZA VSAKIM DEŽJEM POSIJE SONCE

Pa je minila prva noč in že drugi dan. Nekateri so se zbudili že zelo zgodaj, spet drugi malo kasneje, vsi pa smo se ob pol osmih dobili na prvi jutranji telovadbi. Pripravili smo se, vreme pa žal ni sodelovalo, začelo je deževati. Mi pa smo vseeno malo tekli po obali in se čisto zbudili. Po zajtrku smo hoteli iti nabirati školjke in druge stvari, da bi izdelovali razne izdelke. Spet dež. Vrnili smo se v hiške, pobrali vse obešene brisače in kopalke, saj je začelo kar močno deževati in grmeti. Zaprli smo se v naše domove in skozi okna opazovali moč narave. Ta čas smo izkoristili tudi za razne namizne igre. Po vsakem dežju pa posije sonce in tudi danes ni bilo izjeme. Po kosilu smo nabrali ogromno školjk, rakovih klešč, nenavadnih kamnov , storžev iz katerih bodo nedvomno nastali čudoviti izdelki. Ob treh smo šli na plažo, začelo se je delo po skupinah. Učenje prsnega plavanja, obratov skokov, potapljanja, vse to smo najprej trenirali na kopnem, nato pa v vodi. Super nam gre! Popoldan smo zaključili z bojem med dvema ognjema. Napete tekme, navijanje – to je naš vsakdan tu na Debelem Rtiču. Želodčki so se zato še bolj razveselili večerje. Dan smo zaključili z odbojko na mivki in badmintonom. Ne verjamete? Poglejte slike.

Image0042Image0043Image0047Image0051Image0053Image0055Image0059Image0060Image0067Image0074Image0076Image0078Image0079Image0081Image0082Image0094Image0096Image0098Image0100Image0101Image0102Image0107Image0115Image0122Image0126Image0129Image0132

3. DAN

V sredo nas je zbudilo sonce. Po zajtrku smo odšli na plažo in uživali v vodi, čeprav je bila malo hladna. Plavalno znanje že lepo napreduje, skoki v vodo so čedalje lepši, školjk na dnu morja pa čedalje manj, saj smo tudi dobri potapljači. Ko je sonce premočno, imamo pouk. Tudi v sredo je bilo tako. Spoznali in naučili smo se pesem o bratovščini Sinjega galeba, izdelali zanimive izdelke iz školjk ter se seveda naučili veliko o delu Slovenije v katerem se nahajamo. Popoldan smo šli spet na plažo, nato pa smo malo spočili. Po večerji smo odigrali še tekmo v odbojki na mivki med razredi, spet pa nam je malo ponagajalo vreme. Šli smo v svoje hiške, napisali dnevnike in se počasi odpravili spat. Čeprav nekatere malo daje domotožje, vseeno vsi lepo zaspimo. Veselimo se naslednjega dne, prav tako pa tudi petka, ko se vidimo s starši. Vsi smo v redu in pošiljamo tople morske pozdrave z Debelega Rtiča.

Image0006Image0007Image0008Image0010Image0011Image0012Image0013Image0014Image0016Image0017Image0018Image0022

4. DAN

Četrtkov dopoldan smo po zajtrku začeli z nogometno tekmo, kjer nas tudi luža tu in tam ni zmotila. Potem smo skočili v morje, se na hitro skopali in šli na kosilo. Vse to je bila priprava na pestro pestro popoldne. Okoli tretje ure smo šli na plažo, kjer smo kot po tekočem traku osvajali bronaste, srebrne nekateri pa tudi zlate delfinčke. Pokazali smo vse svoje plavalno znanje, ki smo ga pridobili v tem tednu in bili smo res uspešni. Sledil pa je nov fenomenalen dogodek. Prijazni voznik policijskega motornega čolna je ponudil, da nas zapelje naokoli. Pa to ni bila neka počasna vožnja, po morju smo preprosto leteli. Vsa čast izjemnemu vozniku slovenske policije. Navdušenje je bilo neizmerno.
Pa smo šli še naprej. Po večerji nas je na nepozabno potovanje po celem svetu popeljal svetovni popotnik Andrej Stermetski. Spoznali smo glasbila, oblačila, besede in še mnogo drugega s celega sveta. Smejali smo se kot že dolgo ne. Vrhunec je bila pesem Žuli, ki nas je popolnoma prevzela. Večer smo nadaljevali z diskom in plesom. Spat smo šli malo bolj pozno kot navadno, malce žalostni, ker je bil to zadnji večer na Debelem Rtiču, a navdušeni zaradi izjemnega dne. Popadali smo v postelje. Z nasmehi na obrazu. Slike so dokaz.

Image0001Image0010Image0017Image0022Image0025Image0028Image0030Image0050Image0051Image0058Image0062