1. Dan: Končno smo prispeli! Po namestitvi je sledilo okusno kosilo in kratek počitek. Sledili sta prvi aktivnosti- ena skupina je preučevala pestrost prsti, druga pa se je preizkusila v športnem plezanju. Po večerji smo se razgibali še na večernem pohodu.

2. Dan: današnji dan je bil nadvse aktiven in pester. Ena skupina se je po zajtrku odpravila na kolesarjenje, druga pa na delavnico varstvo okolja. Popoldne pa smo se zabavali pri kurentovi delavnici in na poljski učni poti. Po večerji so sledile kreativne delavnice in seveda družabne igre.

3. dan: Danes je napočil težko pričakovani čas za spoznavanje mesta Ptuj. Obiskali smo staro mestno jedro, kjer smo si ogledali bogato srednjeveško arhitekturo. Po kosilu pa  smo zamenjali skupine in tako smo eni preučevali pestrost prsti, drugi pa so se podali na športno plezanje. Zvečer pa smo zopet ustvarjali na kreativnih delavnicah in se igrali družabne igre.

4. dan: Klub temu, da smo že malo utrujeni, smo se danes spet kar največ zabavali. Dopoldan so prišli na vrsto tisti, ki v torek še niso kolesarili in pa tudi tisti, ki se še niso spoznali z delavnico varstva okolja. Na ogledu ptujskega odlagališča odpadkov nas je presenetila velika količina le-teh. V tem sklopu smo obiskali tudi trgovino ponovne uporabe in tam nakupili nekaj malenkosti. Po kosilu pa sta sledili kurentova delavnica in poljska učna pot. Po večerji je bila na vrsti prava zabava, saj smo se igrali Pokaži, kaj znaš in plesali.

5. dan: Naše druženje se počasi končuje. Dopoldne smo obiskali panonski gozd in se po kosilu odpravili domov v Kočevje.