PROJEKTI NA ŠOLI V ŠOLSKEM LETU 2023/2024
Na šoli vsako šolsko leto peljemo izjemno veliko projektov, ki so večletni, letni ali pa le priložnostni. Namen projektov, ki jih vodijo mentorji – učitelji, ki k izvedbi povabijo še zunanje akterje je, da učencem še bolj približamo vsebine, ki so bistvene za njihovo starost in življenje, ter seveda, da skoznje še na drug način peljemo rdečo nit našega programa, ki si ga zastavljamo v začetku vsakega leta oz. ga prepoznam v svoji viziji ravnateljevanja. Projekte vodijo učitelji izključno v času, ko oddelajo svoje obvezne dejavnosti in jih opravljajo zaradi svojega entuziazma, saj zanje ne prejemajo nikakršnega plačila… Se pa individualno dogovorimo koliko ur si lahko na ta način pišejo v III. steber svojega dela, za nadomeščanje dni med poletnimi počitnicami, ko so na dopustu.
V šoli imamo nosilne projekte (opisani spodaj) in pridružene projekte. Gotovo so nosilni projekti spodaj opisani, ki potekajo tudi v sodelovanju več učiteljov, vsi projekti pa so opisani v spodnji tabeli.
ŠT. | Učitelj/aktiv | Naslov projekta | Kratka vsebina | Čas izvajanja |
1. | Katja Koleta | projekt Krokus | Seznanjanje mladih s holokavstom in ozaveščanje o nevarnostih rasizma in diskriminacije, razvijanje strpnosti, spoštovanja, enakosti in miru. | celo šolsko leto |
2. | Katja Koleta | Vključujoča šola | Ustvarjanje učinkovitega didaktičnega, fizičnega in soc. okolja | celo šolsko leto |
3. | Katja Koleta | Eko šola | Odpadkom dajemo novo življenje | feb.24 |
4. | Katja Koleta | Eko šola | Eko-paket (odpadna KEMS embalaža) | mar.24 |
5. | Katja Koleta | Poletni izzivalci | Predstavitev Kočevske za RTV Slovenija | sept – dec 2023 |
6. | Katja Koleta | Moja domovina | Krepitev domoljubja in literarno ustvarjanje | april-maj |
7. | Katja Koleta | Davčno opismenjevanje mladih | Ozaveščanje mladih o pomenu plačevanja davkov | mar.24 |
8. | Alenka Vilicer | Rastoča knjiga | Spodbujanje bralne pismenosti | sep.23-jun.24 |
9. | Alenka Vilicer | NMK | Spodbujanje bralne pismenosti | sep.23-jun.24 |
10. | Alenka Vilicer | VRTilnica | Skrb za šolski vrt in okolico šole | sep.23-jun.24 |
11. | Jasna Naglič Žagar | Healthy forest | Seznaniti učenece z učinki gozda in jih spodbuditi k aktivnemu preživljanju časa v njem. | sep.23-jun.24 |
12. | Petra Kersnič, Tilen Nosan | Varno na kolesu | Navajanje na varno in odgovorno obnašanje v prometu. | sep.23-jun.24 |
13. | Petra Kersnič | Peš bus | Varna pot v šolo. | sep.23 |
14. | aktiv 5.r | Ekobranje za eko življenje | Spudbujanje otrok k branju ekoloških vsebin. | sep.23-jun.24 |
15. | aktiv 5.r | Policist Leon | Ozaveščanje otrok o varnem in odgovornem obnašanju v družbi. | okt.23-jun.24 |
16. | Petra Kersnič | Varna mobilnost | Sodelovanje otrok v tednu mobilnosti. | sep.23-jun.24 |
17. | Maja Gole Premrl | Šolski časopis | sep.23-jun.24 | |
18. | Aktiv 2. r | Anjine pravljice | Seznanjanje otrok s kakov. lit., z deli slo. pisateljice A. Štefan | celo šolsko leto |
19. | Aktiv 2. r | Branje z nadaljevanjem | Spodbuajnje branja | celo šolsko leto |
20. | Aktiv 2. r | Bralna torbica | Spodbujanje družinskega branja | celo šolsko leto |
21. | Aktiv 2. r | Berem in barvam | Vsakodnevno glasno branje, utrjevanje bralne tehnike | celo šolsko leto |
22. | Aktiv 2. r | Zdravo živim | Skrb za zdravje | celo šolsko leto |
23. | Aktiv 2. r | Bralna značka | Spodbujanje bralne pismenosti | celo šolsko leto |
24. | Hribar Osmak Mojca | Dobro počutje v šoli | Krepitev dobrih medosebnih odnosov in empatije | celo šolsko leto |
25. | Evelin Malnar | Vključujoča šola | Ustvarjanje učinkovitega didaktičnega, fizičnega in soc. okolja | celo šolsko leto |
26. | Aktiv SLO | Bralna značka | Spodbujanje branja in razvijanje bralne pismenosti | sep.23-jun.24 |
27. | Petra Špiletič Latin | Bodi dober, bodi kul! | Spodbujanje dobrodelnosti, empatije, prostovoljnega udejstvovanja … | sep.23-jun.24 |
28. | Zarja Golouh Kosten, Petra Špiletič Latin | Prostovoljstvo | Spodbujanje prostovoljskega udejstvovanja med učenci | sep.23-jun.24 |
29. | Petra Špiletič Latin | Vključujoča šola | Ustvarjanje učinkovitega didaktičnega, fizičnega in soc. okolja | sep.23-jun.24 |
30. | Nina Zver | Plesne urice | Spoznavanje različnih izraznih oblik skozi ples | nov-dec |
31. | Tatjana Gornik | Eko šola | Zeleni koraki:trajnostna mobilnost, Hrana ni za tjavendan | celo šolsko leto |
32. | Aktiv 3, r. | Bralna značka | Spodbujanje bralne pismenosti | celo šolsko leto |
33. | Aktiv 3, r. | Bralna torbica | Spodbujanje družinskega branja | celo šolsko leto |
34. | Aktiv 3, r. | Berem in barvam | Vsakodnevno glasno branje, utrjevanje bralne tehnike | celo šolsko leto |
35. | Aktiv 3, r. | Moja domovina | Ustvarjanje na temo domoljubja | april |
36. | Aktiv 3, r. | Živim zdravo | Zdrav način življenja, skrb za higieno | celo šolsko leto |
37. | Tilen Nosan, Petra Špiletič Latin, Katja KoletaNataša Bjelajac | Integriteta | Vzpostavitev mehanizmov za vzgojo in izobraževanje v smeri integritete otrok | celo šolsko leto |
38. | Aktiv 1. razred | Bralna značka | Spodbujanje bralne pismenosti | celo šolsko leto |
39. | Nina Ivančič | Robotika | Osnove programiranja | celo šolsko leto |
40. | Marina Dekleva | Vključujoča šola | Ustvarjanje učinkovitega didaktičnega, fizičnega in soc. okolja | celo šolsko leto |
41. | Tina Stopar | Formativno spremljanje | Sodobni pristopi poučevanja | celo šolsko leto |
42. | Tina Stopar | Fit pedagogika | Vključevanje elementov poučevanja z gibanjem | celo šolsko leto |
43. | Tina Stopar | Medvedek Beri | Spodbujanje bralne pismenosti | celo šolsko leto |
44. | Tina Stopar | HFR – vitalne gozdnate regije | Gozd kot učno okolje | celo šolsko leto |
45. | Tina Stopar | Bralnice pod slamnikom | Spodbujanje bralne pismenosti | celo šolsko leto |
46. | Aktiv 1. razred | Zobni alarm | Skrb za ustno higieno | celo šolsko leto |
47. | Aktiv 1. razred | Zdravo živim | Ozaveščanje o zdravem načinu prehranjevanja, skrb za lastno higieno | celo šolsko leto |
48. | Rupnik Urška | Robotika | Osnove programiranja | celo šolsko leto |
49. | Jambrovič Anda | Šolski radio | Popestritev šolskih odmorov. | celo šolsko leto |
50. | Maruša Mlekuž | Umetnost učenja | Uporaba gledaliških pristopov za vključujoče učenje | celo šolsko leto |
51. | Katja Gole Pucelj | Zdrava šola | Projekt voden pod okriljem NIJZ (zdravo življenje) | celo šolsko leto |
52. | Aktiv 2.R | Varna šola | Projekt vseh kočevskih šol v sodelovanju z Občino Kočevje | celo šolsko leto |
53. | Nataša Bjelajac, Tilen Nosan | Integriteta | vzpostavitev mehanizmov za vzgojo in izobraževanje v smeri integritete otrok | celo šolsko leto |
54. | Andrejka Topić | TRADICIONALNI ZAJTRK | domača lokalna hrana, pomen zajtrka | 17.11.2023 |
55. | Andrejka Topić | Šolska shema | pomen uživanja svežega sadja in zelenjave za zdravja | celo šolsko leto |
56. | Nikolina Pleše, Zarja Golouh | Vključujoča šola | Vključavnje FS v proces poučevanja | celo šolsko leto |
57. | Nikolina Pleše | Dobro počutje v šoli | Krepitev dobrih medosebnih odnosov in empatije | celo šolsko leto |
58. | Kristina Povh | Izdelava družabnih iger | celo šolsko leto | |
59. | Anda Jambrovič | Vključujoča šola | Ustvarjanje učinkovitega didaktičnega, fizičnega in soc. okolja | celo šolsko leto |
60. | Nikolina Pleše | Peš bus | Varna pot v šolo | sep.23 |
61. | Vesna Pavuna | Minutke za branje | Spodbujanje začetnega bralna. | celo šolsko leto |
62. | Vesna Pavuna | Male tačke – DZZŽ | Sodelovanje z družtvom za zaščito živali Kočevje. | celo šolsko leto |
63. | Aleksandra Stijepić | Drobtinica (RK) | Dejavnosti, ki temeljijo na načelih Rdečega križa | celo šolsko leto |
64. | Marjeta Šilc Marincelj | Bralnice pod slamnikom | Spodbujanje branja in razvijanje bralne pismenosti | celo šolsko leto |
65. | Marjeta Šilc Marincelj | Beremo skupaj | Spodbujanje branja in razvijanje bralne pismenosti | celo šolsko leto |
66. | Marjeta Šilc Marincelj | Rastem s knjigo | Spodbujanje branja in razvijanje bralne pismenosti | november |
67. | Staša Kobler | Drobtinica (RK) | Dejavnosti, ki temeljijo na načelih Rdečega križa | celo šolsko leto |
68. | Zarja Golouh Kosten | V moji glavi | Ozaveščanje na področju duševnih motenj in skrb za duševno zdravje | celo šolsko leto |
69. | Martina Porenta Pleše | Dobro počutje v šoli | Krepitev dobrih medosebnih odnosov in empatije | celo šolsko leto |
70. | Martina Porenta Pleše | Eko šola | Ne zavrzi oblek , ohrani planet | celo šolsko leto |
71. | Aktiv 2.r | Zobni alarm | Skrb za ustno higieno | celo šolsko leto |
72. | Anita Turk Šveigl | Rastoča knjiga | Spodbujanje bralne pismenosti | sep.23-jun.24 |