IZLET V LONDON 😀london

Dne 7. 3 2014 smo se ob 15.00 uri zbrali pred športno dvorano Tivoli. Naslednji dve uri smo preživeli na avtobusu, kjer smo se zabavali z odgovarjanjem vprašanj, da bi si pridobili nagrado, ki je bila čokolada. Na našo žalost si nismo pridobili nobene, vendar je kljub temu vožnja hitro minila in že smo bili na letališču Zagreb. Tam smo šli čez vse preglede in v dobrem vzdušjem nadaljevali naše potovanje. Po čakanju na letališču je prispel avtobus, ki nas je odpeljal do letala na katerega smo se vkrcali. Veselo vzdušje nas je še kar držalo do konca leta. Prileteli smo do londonskega letališča Gatwick.kraljeva straa Z avtobusom smo se pripeljali do hotela, kjer smo dobili napotke za naslednji dan in se odpravili spat. Naslednji dan smo se po izvrstnem zajtrku odpravili na podzemno železnico Hatton Cross. Obiskali smo Buckingham palace in najbolj znano ulico Oxford street in tam tudi tržnico, manjše trgovinice ter stojnice. Zvečer pa smo se najedli v Burger Kingu in v Mcdonaldsu. V hotelu smo dobili napotke za naslednji dan in nato se je začel žur po sobah.

london eyeV nedeljo smo zjutraj odšli na zajtrk, nato pa smo se počasi napotili do železniške postaje. V načrtu smo imeli obilo zanimivih
aktivnosti.  Prehodili smo tunel pod reko Temzo, da bi prešli na drugo stran. Tam smo stopili na obe polobli sveta, ko smo stopili na ni
čli poldnevnik Greenwich. Vodič nas je na naše veliko veselje počastil s fish & chips. Nato smo pot nadaljevali z ladjico, ki nas je zapeljala pod mostom Tower bridge in mimo Big Bena, kjer smo izstopili. Šli smo tudi na London Eye, da bi si ogledali navdušujočo panoramo Londona. Odpravili smo se še v hišo voščenih lutk Madam Tussads. Za piko na i pa smo se še najedli na zelo okusni večerji.

metro greenwichZa ponedeljek pa smo izbrali lažjo pot in se odpravili v Natural history museum, kjer smo izvedeli zanimiva dejstva in stvari o živalih in človeku. Od tam smo odšli na letališče Gatwick in se po isti poti odpravili nazaj v Ljubljano pred športno dvorano Tivoli.

Izlet je bil zelo zanimiva in zabavna izkušnja za vse učence naše šole.