MODRI JAN

 

Izhodišče naše naloge je bila pravljica Bela kačica s kronico na glavi, ki smo jo medpredmetno izpeljali.
Poleg ostalih dejavnosti, bi izpostavila le dve: igra vlog z prstnimi lutkami, ki smo si jih izdelali in glagoli -kačje gibanje (ppt sledi). Tudi domača naloga- kot predhodnica ustvarjanja – živalski vzorček: živali izreži in nalepi v spiralo (že narisano). Idejo za izdelek smo dobili pri umetnici Gabrielle Santos ( internet ).
Cilji eko naloge:
o poznavanje različnih materialov in dela z njimi
o seznanjanje z uporabno vrednostjo odpadkov
o seznanjanje s pojmom recikliranja
o prosto ustvarjanje in razvijanje domišljije.
Sledili smo še ostalim ciljem, naj omenim le grafomotoriko in orientacijo v prostoru/ na listu, ter podrisovanje rumeno na rumeno.
Delo smo si razdelili v tri etape:
o –senzomotorične vaje z demonstracijo izvedbe naloge
o -priprava in izvedba izdelka na recikliranem rumenem papirju,
o -dokončanje izdelka z dodajanjem okvirja ( recikliran papir mozaično obleči in lepljenje nanj, razstava izdelkov ).
Za zaključek smo se igrali didaktično igro RUMENA SPIRALA.
Sodelovanje je bilo enkratno, kar je za naš razred presenetljivo. Izdelki so presegli pričakovanja, zato smo nanje ponosni. Dogovorili smo se, da bodo izdelke podarili svojim mamam, ob njihovem dnevu.
Naučili smo se sodelovanja, pomoči drug drugemu, svetovanja, ne da bi se počutili ogrožene; dragocene so tudi informacije, da so doma sami izdelali še veliko podobnih/drugačnih izdelkov iz različnih odpadnih materialov, ne samo iz revijalnega materiala.
Za zaključek naj povem, da je od otrok prišla zamisel, da je nujno, da nekaj dobijo tudi očetje, torej bomo tudi zanje izdelali eko izdelek, ko bomo našli idejo, ki bo večini všeč.

 

spi

UMETNICA

 

SPIRALA

spi2

 

 

 

 

DRUGE MOŽNOSTI 20131105 083052   USTVARJANJE 20131105 085440   

 

KONČNI IZDELEK
SAM 4116

 

 

 

DIDAKTIČNA IGRA: RUMENA SPIRALA (za dva igralca)

spi 4

 

Določita 5 polj= vrni se nazaj za 1 polje.
Določita 5 polj= pomakni se za 1 polje naprej.
Določita 1 polje= vrni se na start.
Določita 1 polje= premakni se na cilj.

 

 

 

Dostopnost