1.dan (8. 4. 2019)
V deževnem jutru smo se, polni pričakovanj, iz Kočevja odpravili proti Kranjski Gori.
V CŠOD Kranjska Gora so nas lepo sprejeli in nam podali navodila ter pravila. V času, ko smo se namestili v sobe in pojedli odlično kosilo je prenehalo deževati.
Po krajšem počitku smo se odpravili na lokostrelstvo oziroma na pohod, kjer smo izvedeli veliko zanimivih stvari. Posijalo je sonce in dan je bil še lepši.
V CŠOD-u smo nato degustirali različno lokalno pridelano sadje in zelenjavo ter skuto in sir ter tako pripravili lačne želodčke na okusno večerjo.
Zvečer smo se odpravili na krajši sprehod po Kranjski Gori, kjer smo spoznavali njene značilnosti.
2. dan (9. 4. 2019)
Prebudili smo se v sončno jutro in že skozi okna opazovali lepote Kranjske Gore. Po obilnem zajtrku smo se odpravili na teren (Jezero Jasna in Triglavski narodni park, naravni rezervat Zelenci, Zgornjesavska dolina in njena okolica) in si te lepote pobližje ogledali, o njih pa smo izvedeli tudi veliko zanimivih stvari.
Prijetno utrujeni smo komaj čakali kosilo in zaslužen počitek, po katerem smo se odpravili na različne delavnice: nordijska hoja, lokostrelstvo, varno v naravo, … Po večerji bomo imeli kviz Male sive celice. Vas zanima kateri razred bo zmagal?
3. dan (10. 4. 2019)

Kljub deževnemu jutru smo se po zajtrku odpravili novemu dnevu naproti.

Po skupinah smo si ogledali lepote naravnega rezervata Zelenci, rastlinsko in živalsko pestrost Triglavskega narodnega parka, z višine pa smo si ogledali tudi Kranjsko Goro in se naučili orientacije.

Potem, ko smo se okrepčali s kosilom smo si z zanimanjem ogledali dokumentarni film z naslovom Dotik praznine ter se dogovorili kako bomo preživeli čas po večerji. Trenutno tekmujemo v miselnem kvizu, hodimo po vrvi, plezamo po plezalni steni, lovimo ravnotežje na žogah, igramo ping pong, Twister, … in se zelo zabavamo.
4. dan (11. 4. 2019)
Tudi danes je deževalo vendar smo po zajtrku odšli zanimivostim Kranjske Gore naproti. Po skupinah smo si zopet z višine ogledali Kranjsko Goro in se preizkusili v orientaciji. Tudi Zelenci so nam izkazali vso svojo lepoto, prav tako Triglavski narodni park. Del pouka je bil prilagojen vremenu zato smo zemljevide, ki smo jih skicirali na terenu dokončali v učilnici CŠOD – a. Kosilo nas je okrepčalo tako, da smo bili pripravljeni na ustvarjalno popoldne in na počitek. Seveda brez vragolij ni šlo. Odšli smo tudi v butik s spominki in z unikatnimi stvarmi ter v trgovinico s sladkimi stvarmi. Po večerji smo si z zanimanjem ogledali predstavitve (po lastni izbiri), ki so jih predstavili učenci, nato pa je sledil mini disko ter pospravljanje sob in naših stvari, saj jutri že pridemo nazaj. Upamo, da se nas že veselite.
5. dan (12. 4. 2019)
Danes zjutraj smo po zajtrku še enkrat pregledali pospravljene sobe, se zahvalili osebju v domu ter odšli na orientacijski sprehod po Kranjski Gori, igrali smo družabno igro in si pripovedovali vice. Ob 11. uri smo z avtobusom odšli proti Kočevju, kjer so nas že pričakovali starši. Dan je bil kljub dežju lep in zanimiv. Zagotovo misli, vsakemu izmed nas, uhajajo v Kranjsko Goro pa vendar smo zelo veseli, da smo spet doma.